PUBLIKOS APDOVANOJIMAS
Inese Klava ir Ivars Zviedris filmas “Dokumentininkas“
Inta – šiurkšti stačiokė, pati sau gyvenanti slėpiningo raisto pakraštyje. Vieną dieną jos vienatvę sutrikdo kino dokumentininkas. Jo akimis, Inta būtų puiki jo filmo herojė, tačiau atsiskyrėlė veikiau prakeiks įkyrųjį įsibrovėlį nei leisis filmuojama. Galų gale filmo kūrėjui pavyksta sušvelninti Intos širdį… bent jau tam, kad netrukus ją ir vėl sudaužytų.
GERIAUSIAS FILMAS
Oksanos Burajos filmas LIZA, NAMO!
Liza, namo!“ pasakoja apie dramatišką, vaikiškas svajones gniuždantį konfliktą tarp mažametės Lizos ir artimiausių suaugusiųjų pasaulių. Niūri kasdienybė dažnai išveja Lizą iš namų. „Kodėl nuolat bėgi? Ko tau trūksta?“, – klausia mergaitės mama, nesuprantanti Lizos ketinimų gyventi gražesniame, šviesesniame pasaulyje. Filmas sukurtas bendradarbiaujant Lietuvos ir Estijos kinematografininkams
GERIAUSIAS FILMAS, ANTROJI VIETA
Henry Corra juosta “Atsisveikinimas su Holivudu“
Tai neabejotinai vienas iš labiausiai intriguojančių ir kontraversiškų šių metų EDOX filmų, pasakojantis apie niekada prieš tai dar nematytą meilės istoriją. Regina Diana Nicholson – vėžiu serganti 17-metė, kurios troškimas gyventi ir kurti veda į gilius, meilės kupinus santykius su 55-mečiu kino režisieriumi Henry Corra. Rizikuodama viskuo ką turi, ji kovoja už gyvenimą, meną ir meilę, kurią pasirinko.
Iškilus klausimui dėl Henry ir Reginos santykių etiškumo režisierius perdavė, dabar jau ramybėje besiilsinčios, Reginos žodžius: “Pasakyk jiems, kad aš tavo mirusi nekalta nuotaka VISAM LAIKUI, o mūsų filmas yra nepriekaištingai sukurtas meilės vaisius.“
SPECIALUSIS PRIZAS
Jon Alpert filmas “Surinkimas“
Tai dokumentinis filmas apie New York’o benamius – vyrus ir moteris, kurių pragyvenimo šaltinis, tai butelių ir skardinių, surinktų iš šalikelėse stovinčių šiukšliadėžių, pridavimas. Kiekvienam yra tekę matyti tokius žmones, besirausiančius šiukšlėse, tačiau ne visiems yra žinoma su kokiais iššūkiais šiems žmonėms tenka susidurti kasdieną. Šis filmas – netikėtas ir intymus žvilgsnis į postindustrinius „rinkėjus“, gyvenančius visuomenės pakraštyje.